اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش فرهنگ نیوز ، نادر قاضی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توجه به برگزاری بدون چالش آئین های عید نوروز به ویژه مراسم چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی از برخی آسیب ها و حوادثی که در این روز اتفاق می افتد بسیار زیاد است بنابراین رسانه ملی باید در این باره به اطلاع رسانی گسترده و اثر گذار بپردازد.
اهمیت حفظ حرمت ایام فاطمیه اطلاع رسانی شود
 
وی اظهار کرد: شایسته است محل فروش مواد محترقه مجاز نیز اطلاع رسانی شود تا مردم و به ویژه جوانان به استفاده از مواد محترقه دست ساز یا غیر استاندارد روی نیاورند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ساماندهی فروشندگان مواد محترقه نیز تاکید کرد و افزود: خوب است شهرداری ها به ویژه شهرداری ارومیه در برپایی آئین های نوروز نقش مشخصی بر عهده بگیرد چراکه این نهاد عمومی هم امکانات لازم را دارد و هم بر خلاف دستگاه های دولتی از منابع مالی مطلوبی نیز سود می برد.
 
وی گفت: بهتر است شهرداری ارومیه محل های مناسبی را برای تجمعات احتمالی مردم تعیین کند.
 
قاضی‌پور اظهار کرد: نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در اطلاع رسانی رویدادهای مربوط به آئین های نوروز به ویژه چهارشنبه سوری بسیار بارز و اثر گذار است و این اداره باید ترتیباتی فراهم آورد تا از دهها و صدها سایت خبری و تحلیلی موجود در فضای مجازی استان که غالباً از ارشاد آذربایجان غربی حرف شنوی دارند اطلاع رسانی خوبی درباره اهمیت پاسداشت ایام فاطمیه انجام گیرد.

نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت11:55---3 ارديبهشت 1393
خوبه والا....
اين دخترخاله ي من نيومده محبوب دلهاشده...من اعصاب ندارم دا؟


فائزه
ساعت15:36---5 فروردين 1393
با سلام من و دختر خالم یعنی الناز یه نظر سنجی گذاشتیم که ممنون میشم بیای و نظرت رو بگی
مهلتشم تا 30فروردینه وهمه ی کسانیکه اسن نظر رو میبینن هم دعوتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, توسط علی زاهدی